آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

آریا در آخرین هفته از شش ماهگی

1391/2/1 23:36
نویسنده : مامان و بابا
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنازی مامان

خدارو شکر که حالت خیلی خوبه گلم.

یه خبر خوبهورا عزیزم اینکه دقیقا از روز ٢٨ م دیگه قشنگ سینه خیز میری البته به صورت ترکیبی با چاردست و پا. چون خیلی علاقه به چاردست و پا رفتن داری ولی فقط میتونی روی دست و پاهات خودتو  بلند کنی.برای همین خودتو بلند میکنی  چند تا تاب میخوری بعد خودتو به جلو پرتاب میکنی...ولی سینه خیز و دیگه کامل میری ..و مثل فرفره خودتو به هر چی میخوای میرسونی...سبز

مامان جون ماشالله خیلی شیطونیا...بعدازظهرا که از سر کار میام و خستم ولی شما نمیخوابی چون من انرژیم کمه تو همیشه زودتر از من به همه چی میرسینیشخند...

وای من این روزا از دست تو فسقلی خیلی سوپرایز میشم ...مثلا دیروز که داشتی اواز میخوندی میگفتی دددددددددد با فتحه و بااباابااابااا...وای که برات میمیرم مامانی وقتی اینا رو میگی...

مامان جون فردا عصر هم با دخترعمه و پسر عمه وقت اتلیه داریم ...چون قراره که مامانی با نوه هاش عکس دسته جمعی بندازه...مژه

سه شنبه هم قراره ببرمت واسه واکسن شش ماهگیت.چون ٤شنبه شهادت حضرت فاطمه ست و تعطیله منم میتونم ازت مراقبت کنم ...اصلا ولش کن نمیزارم واکسنت بزننعصبانی گریه

نفس مامان جدیدا غذا هم بهت میدم ...البته ٢ هفته ای هست که حریره بادوم میخوری ولی یکی دوروز که سرلاک هم بهت میدم . سرلاک و خیلی دوست داری ولی حریره رو نه.

راستی امروز یه کپ خوشکل سفید هم بابایی واست خریده که خیلی بهت میاد .حالا عکساشو میزارم.

عزیزم بیشتر از هر چیز تو دنیا دوست دارم.بغل

من میرم که فردا شنبه ست و خیلی کار داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ریحان عسلی
2 اردیبهشت 91 0:53
سلام ریحان عسلی تو مسابقه ی نی نی متفکر شرکت کرده ، زمان رای گیری شروع شده هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php
فاطیما
2 اردیبهشت 91 13:46
سلاااام مامان آریا
وااای چه نی نی فعالی
بچه دختر خاله شوشو 7 ماهس ولی هنوز 4 دست و پا نمیره!!!!!!!!
ممنون که بهم سرزدی
خدا نی نی رو برات حفظ کنه
خیلی جیگر و دوست داشتنیه


مرسی عزیزم ...
فاطیما
2 اردیبهشت 91 13:46
فاطیما
2 اردیبهشت 91 13:47
آره دوران شیرینی
ولی تهوعم نسبتا زیاده
ایشاالله تهوعم کاملا برطرف شه و منم بتونم ازش لذت ببرم
فعلا که وقتی به این 2 ماه و خورده ای فک میکنم
فقط یاد تهوع و سرگیجه میفتم!!!!!!!!!!!!!


سلام گلم.اگه مثل من خوش شانس باشی یکی دو هفته ی دیگه حالت تهوع ت تموم میشه ایشاااااالله...اونوقت تا دلت بخواد میتونی چیزای مختلف بخوری و از بزرگ شدن نی نی ت تو شکمت خوشحال باشی...
فاطیما
2 اردیبهشت 91 13:48
مثل باران خاطراتت ماندنيست لحن پر مهر صدايت خواندنيست گرچه ما اندک زماني در کنارت بوده ايم تا ابد مهر و وفايت ماندنيست .
مامان عسل
4 اردیبهشت 91 9:20
آفرين آريا جون زبر و زرنگ که مثل فرفره اين ور و اون ور ميري

------


دوست دارم خاله جون
مامان طلا
7 اردیبهشت 91 12:59
عزیزم کاش بهش سرلاک نمیدادی . تا میتونی بهش چیزای طبیعی بده . محصولات بیرون تا بسته بندی بشه و برسه به دست مصرف کننده ممکنه آلوده بشه .غذای خونگی رو خودت درست میکنی و میدونی چی توش ریختی ولی محصولات بیرون رو نه ! در ضمن اینکه از حالا نی نی ت عادت میکنه به غذای خونه گی. همه این مطالبو توی یه مقاله خوندم . اگه فضولی کردم ببخشید گفتم یه کمکی کرده باشم


خاله جون دکتر هم که رفتم دعوام کرد و دقیقا حرفای شما رو بهم زد گفت غذای خونگی بدین .