آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

امروز چهارشنبه 16 فروردین 91

1391/1/17 0:17
نویسنده : مامان و بابا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسل قند عسلی من

خدا رو شکر حالت که خیلی خوبه والان لالا کردی   امشب ساعت 8 بعد از اینکه مامانی شما رو بردن حموم دیگه خیلی خسته شده بودی و بعد از خوردن یه شیر حسابی دیگه بیهوش شدی...عزیزم شما کلا شبا خیلی خوب میخوابی یعنی همون هشت و نه دیگه کامل خوابت سنگین میشه و هر چی هم من و بابایی سر و صدا کنیمهورا   نیشخندبیدار نمیشی ولیییییی....ولی امان از روزا که خیلی کم میخوابی .یعنی از صبح که بیدار میشی تا خود شب فقط دو سه تا  15 تا 30 دقیقه میخوابی که این خیلی کمه ...نمیدونم ببرمت دکتر یا نه!!!ولی میگن چون خواب شبت خوبه اشکال نداره...متفکر

جونم برات بگه عزیز دلم از این جند روز اینکه :مسافرت کنسل شد و نرفتیم.و از بعد از عید من فقط سه روز رفتم سر کار به خاطر نبود مواد اولیه و این حرفا و همش با هم بودیم این مدت و.جمعه هم 11 فروردین خودمون هفت نفر (من و باباو مامانی و بابایی و خاله اتنا و دایی امیر و ارمین)رفتیم پیک نیک هفت شاخ که خیلی خیلی خوش گذشت و شما خیلی پسر خوبی بودی فقط کم میخوابیدی مامانی و همش میخواستی با ادم بزرگا بیدار باشی و باهات حرف بزنیم و بازی کنی .13 فروردین هم که با بابابزرگ و مامان بزرگ و عمه ها و عموهای من و صد البته مامان و بابام رفتیم بیرون که اخرش که رفتیم جنگل کاسف خیلی بیشتر خوش گذشت چون جای اولمون خیلی جای نزدیک و عادی بود به خاطر مسن تر ها  که نمیتونستن جاهای سخت بیان.ولی کاسف با اینکه راهش خیلی کوهستانی با شیبای تند و خطرناک بود ولی بعدش که رسیدیم خیلی خوش گذشت و کلی عکس گرفتیم...

عزیزم از شما بگم اینکه نشستنت خیلی بهتر شده و تقریبا داری میشینی ولی یکی باید از پشت مواظبت باشه ...و خیلی پر تحرک و شیطون شدی ....روش بازی کردنت که دوست داری اینه که میشینی و سبد اسباب بازیهات و که پر از عروسکای کوچیک رنگیه در میاری و یه زبون میزنی بهش و میندازی دور تا سبد خالی بشه...انگشتای پاتم که چند روزیه به سلامتی میرسن به دهنتون و خلاصه ملج و مولوچی...

فردا پنج شنبه هم میریم خونه مامانم ....

من دیگه میرم چون خیلی خستم ....خمیازه

الهی فدات شم مامانی عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان کیان
18 فروردین 91 20:18
سلام مامانی خوبیییی؟خوش به حالت که آریا شب ها خوب میخوابه.کیان من که 1 میخوابه ولی تا صبح 50 مرتبه بیدار میشه دیونه شدم دیگه!


وای آره دقیقا درک میکنم ...شبا که نمیخوابن خیلی سخته!!!
مامان طلا
19 فروردین 91 18:05
ای بلا دیگه به انگشت پات هم رحم نمیکنی؟ مامانش غصه نخور گل پسر منم فقط ظهر ها دو ساعت میخوابه بقیه روز چند باری یه ربع نیم ساعت میخوابه ولی تا ده شب بیداره
نایسل
22 فروردین 91 18:54
سلام مامان نی نی خوشمل خوبی عیدت مبارککککک سال خوبی داشته باشی قربونت برم
مامان گیسو
24 فروردین 91 0:30
سلام عزیز دلم خوبی ؟ سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی آریای گلمو ببوس
مامان نفس طلایی
25 فروردین 91 14:12
عزیزم من مطمئنم که تو خیلی قوی هستی همین که اینقدر به فکر زندگی و همسرت و بچه ات هستی یه دنیا ارزش داره منم مطمئنم که خدا کمکت می کنه ....
سعی کن خودت هم استراحت داشته باشی تا خدایی نکرده یه هو خسته نشی
بازم اگه کاری داشتی من تا جایی که بتونم هستم .
موفق باشی دوست جونی



لطف کردی عزیزم

فریبا
31 فروردین 91 10:24
سلام... مسابقه ي عکس کودک در وبلاگ (رايين پور ايران زمين ) در حال برگزاري است... از شما دعوت مي شود تا در مسابقه شرکت کرده و شانس خود را براي برنده شدن امتحان کنيد... لينک مسابقه: http://raeenblog.persianblog.ir/post/81/