آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

اولین سرماخوردگی اریا

1391/2/2 21:31
نویسنده : مامان و بابا
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلملبخند

مامان جون الهی بمیرم برای مریضیاتناراحت .از دیشب که خوابیدی همش تو خواب چند بار گریه کردی ...صبحشم که شیرت دادم دیدم بینی ت گرفته و سخت نفس میکشی ولی امیدوار بودم که چیز مهمی نباشه...نگران

ولی پیش مامانی که بودی بهانه میگرفتی و بیحال بودی ...یه کم تب هم داشتی..واسه همین مامانی و بابا بردنت دکتر ...من که سر کار بودم گلم ولی دلم برات پر میکشید..

از بعدازظهرم بیحالی و حوصله نداری و تا میزارمت زمین گریه سوزناک میکنی گریه

وای من دیگه طاقت ندارم تو رو خدا زودتر خوب شوووووو...سبز

خدا جونم اریامو زودتر خوب کن ...خوااهش میکنم...خنثی

عکاسی و واکسن فعلا کنسله تا بعد که بهتر شی...

راستی امشب برات سوپ درست کردم ولی چون دوست نداشتی ابشو ریختم تو شیشه و تو خواب بهت دادم ...اگه تو مارموکی من مامانتم....نیشخند

فردا هم زودتر از سرکار میام که پیشت باشم عزیزم.دوست دارمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان کورش
2 اردیبهشت 91 21:35
به به چه گل پسری
ایشالا زودتر خوف بشی جوجو
خوشحال میشم به کورش منم سر بزنین




باعث افتخارمونه . چشم حتما
مامان طلا
3 اردیبهشت 91 11:19
انشاله که زودتر خوب میشه پسرنازمون


مرسی خاله جون
مامان کیان
3 اردیبهشت 91 18:06
آخی الاهیییی.انشاالله که بلا به دور باشه خاله جون کیان منم چند وقت پیش سرما خورده بود ولی با دارو خوب شد.اصلا نگران نباش مامانی




خدار و شکر که حال هر دوشون خوبه
مامان عسل
4 اردیبهشت 91 9:17
الهي خاله جون ايشالا زود زود خوب شي و هميشه سالم و سلامت باشي عزيزم





مرسی خاله جون
بابای مهرسا
4 اردیبهشت 91 23:12
سلام
خدایا این کوچولوی خوشکل رو هر چه زودتر خوبش کن
الهی آمین


----

مرسی عمو جون

خدا رو شکر خوب شده
مامان نفس طلایی
6 اردیبهشت 91 13:04
عزیزم انشاالله زودی خوب میشه
برو خصوصی




مرسی عزیزم . خدارو شکر فقط یه روز بی حال بود . ممنون به خاطر اعتمادت
مامان نفس طلایی
7 اردیبهشت 91 0:10
با افتخار لینک شدین


-


قربونت برم .
لطف کردی خانومی
مامان نفس طلایی
7 اردیبهشت 91 0:24



مامان نفس طلایی
7 اردیبهشت 91 0:41
عزیزم
مامانه کیانا
8 اردیبهشت 91 3:23
سلام جوجو مریضه ناز و مامان مهربونش خدا کنه زودتر خوب بشه کیانا هم مریض شده بود و منو باباش دو شب و تا صبح چشم روی هم نذاشتیم آخه قلبمون داشت کنده میشد فدای آریا بشم ایشاا...که خیلی خیلی زود خوب بشه دل عمو مصی و کیانا و مامانش خیلی واستون البته مخصوصا واسه نی نی تنگیده


سلام عزیز دلم
قربونت برم ما هم بخدا دلمون هواتونو کرده ولی بخدا اینقدر گزفتاریم که تا میرسیم خونه هر سه بیهوش میشیم .
مواظب عروسم باش . ببوسش از طرف من