آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

سه و نیم ماهگی نفسم

1390/11/24 18:57
نویسنده : مامان و بابا
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنازی مامانچشمک

عزیزم تو این مدتی که نیومدم اتفاقای بامزه ای افتاده .دو سه روزیه که تو به طرز عجیبی علاقه پیدا کردی که یه سره دمر بشی .حتی وقتی میخوام لاستیکتو عوض کنم تا چشم برمیدارم برگشتی و همه جا رو تمیز کردینیشخند.تو این تعطیلاتی هم که داشتیم دو روزشو خونه نبودیم و رفتیم خونه ی پدربزرگ و عمو و عمه ی من و بهشون سر زدیم...

روز اول خونه پدربزرگ من خیلی متعجبم کردی چون شلوغ بود و همه بغلت میکردن و میبوسیدنت و تو هیچی نگفتی و میخندیدی  ولی بعدش که خوابت گرفت نتونستی تو اون همه همهمه بخوابی و شروع کردی از اون گریه های سلیته ایت به راه انداختن...که همه یه چیزی میگفتن :که دلدرد داره -گرمشه و...ولی خودم میدونستم چته ...تا بردمت یه جای خلوت ساکت شدیو با خنده گفتی اونگگگگگگگگگگ(با کسره)مژه

این چند روز هم که خاله اتنات اومده بود و مدام با ما بود تا امروز که دیگه رفت چون از اینجا نتونسته بود انتخاب واحد کنه و بعدشم موعد خونش سر اومده و باید بره دنبال خونه...

اینم چند تا عکس جدید از پسری ...

عزیز دلم در حال انجام شغل همیشگیش یعنی خوردن دستای عسلیشچشمک

قلب

پسرم عاشفتم دیوونه وارقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طلا
25 بهمن 90 0:02
ای جاننننننننننننننننننننننم
مامان کیان
26 بهمن 90 0:16
سلام مامان آریا جون آریا جون خوبه؟از طرف من ببوسش راستی مامانی عکسایی که از آریا میذارید تاره و نمیتونم روی ماهشو خوب ببینم


مرسی...اااااااااااااااا...چشم حتما.