آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

پایان هفته 37

1390/7/24 9:58
نویسنده : مامان و بابا
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی شیرین مامان

عسل مامان باورم نمیشه یه هفته دیگه هم گذشت.دیگه این روزای اخر خیلی زود داره میگذره.امروز بعدازظهر نوبت دکتر دارم .فکر کنم این بار اخری باشه که برم دکتر یا شایدم یکی مونده به اخر.همش بستگی به جوجه ی مامان داره که کی تصمیم بگیره از تو دل مامان بپره بیرون.عزیزم من که امادم یه هفته ست .ساک بیمارستان و مدارک و هر چی به ذهنم رسیده رو اماده کردم.فقط یه خورده استرس دارم ....

دیشب هم مهمون داشتیم واسه شام ...بابایی و مامانی و خاله اتنا و دایی ارمین و دایی امیر  و خونواده ی عمه زهرای من ...خیی خوش گذشت .همه که اتاق پسریمو دیدن کلی تعریف کردن...

پسرم مامان خیلی دوست داره و بیشتر از همیشه منتظرته ...مامانو خیلی منتظر نزار...

یه هالمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

٩٠/٠٧/١٧

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سمیه مامان آرمیا
17 مهر 90 13:20
سلام عزیزم.
می دونم چه روزای زیبایی رو داری سپری می کنی. چون منم دقیقا تو همین موقعیت قرار دارم. راستی میخوای طبیعی زایمان کنی؟ من که سه زارین واسه 28 مهر وقت دارم. ایشالاه که همه مادرا با سلامتی کامل نی نی هاشون به دنیا بیارن.


سلام سمیه جون .اره من تصمیم دارم طبیعی .ایشالله شما زایمان راحتی داشته باشی واسه منم دعا کن...






مامان نی نی گولو
17 مهر 90 19:15
سلام ناناز خاله
38 هفتگیت مبارک تا چند روز دیگه میای بغل مامانی خوش به حال مامانی که نانازشو تو بغل می گیره بی صبرانه منتظر عکس های نازت هستیم


مرسی عزیزم ...ایشالله شما هم بزودی نی نی ت میاد پیشت X



مامان نیاز
17 مهر 90 20:32
سلام مامانی جون
امیدوارم به راحتی فارغ شی و نی نی نازتو بغل کنیX

منون عزیزم از لطفت ...ایشالله با دعای شماX
مامان وروجک
18 مهر 90 12:21
سلام
خوش به حالتون که به روزهای آخر نزدیک شدید .انشالله به سلامتی فارغ شید و یه نی نی سالم و شیرین بدنیا بیارید.


مرسی عزیزم...:
مامان نفس طلایی
18 مهر 90 21:26
انشاالله به سلامتی میاد تو اغوشت


مرسی ایشالله
مامان نینی طلا
19 مهر 90 13:00
واااااااای عزیزم انشاالله به سلامتی بیاد این گل پسرمون چه انتظار شیرینیه


مرسی گلم ایشالله شما هم همینطور...
مامان طلا
19 مهر 90 20:27
آریا جون نزدیک شدنت به لحظه وصال با پدر و مادرت رو بهت تبریک میگم


مرسی خاله جون...اگه میخوای تا وایستم با نی نی شما بیام؟؟؟
مامان طلا
20 مهر 90 23:07
نه عزیز دلم مامان باباتو بیش ازین چشم به راه نگذار