آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

پایان هفته 36

1390/7/24 9:59
نویسنده : مامان و بابا
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

یه هفته ی دیگه رو هم با هم پشت سر گذاشتیم

عزیزم میدونی وقتی از همون روز اول که فهمیدم که یه فرشته مهمون دلم شده همش استرس داشتم و منتظر بودم...همیشه تو هر کاری تو رو در نظر میگرفتم و بجز سلامتیت به هیچی فکر نکردم...ولی حالا که دارم فکر میکنم این همون مهر مادریه که خدا به همه ی مامانا قول داده بود.همین حالا هم که این 9 ماه داره تموم میشه حتی یه ذره هم از نگرانیم کم نمیشه که هیچ روز به روز بیشتر میشه...مثل اینکه به سلامت دنیا بیای ...یا اینکه نکنه من مامان خوبی نباشم ...اخه هیچی از بچه نمیدونم ...ولی یه چیزی رو خوب میدونم اونم توکل به خداست و اینکه خدا خودش تو هر شرایطی بنده هاشو تنها نمیذاره...همونطور که تا الان نذاشته...پس خدا جون مواظب همه ی نی نی های دنیا باش چه اونایی که دنیا نیومدن و چه اونایی اومدنو الان پیش مامان بابا هاشونن...مواظب فرشته کوچولو منم باش ...اینکه سالم به دنیا بیادو در پناه خودت همیشه  و همیشه یه فرشته بمونه...

حالا برای خاله های مهربونی که عکس اتاق پسری رو میخواستن چند تا عکس گذاشتم تو ادامه مطلب...

ولی اول از همه یه عکس خوشگل از یه نی نی کوچولوی ناز نازی گذاشتم ماچکه الان بزرگ شده و قراره بابای فرشته کوچولوم باشهنیشخند

٩٠/٠٧/١٠

 

 

 

اینم باباییقلب

 

ودر اخر هم از بابابزرگ و مامان بزرگ که برای تهیه وسایل اتاقت زحمت کشیدن خیلی خیلی تشکر میکنم .این سه تا بوس هم از طرف من و بابایی و اریا شوکولو واسشونماچماچماچایشالله که همه ی مامان باباها همیشه سلامت باشنفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان نفس طلایی
10 مهر 90 20:52
سلام عزیزم انشاالله به سلامتی تو اغوشش می گیری و خیالت راحت میشه


مرسی عزیزم....انشالله
مامان آترینا
11 مهر 90 4:18
سلام عزیزم خوبی وای که چقده وسایل نی نی من زیباست فداش بشم انشاالله به شادی ازشون استفاده کنه دست گل مادر بزرگ و پدربزرگش درد نکنه واقعا سنگ تموم گذاشتند


ممنونم گلم ...چشات قشنگ میبینن...
بهار(مامانی شهراد)
11 مهر 90 12:36
سلام گلم آپ کردم میای پیشم؟


چه عجججججججججججب...به روی چشم
مامان نی نی طلا
11 مهر 90 20:53
مبااااااااااااااارک باشه انشاالله خیلی قشنگ بود مامان آریا به سلامتی و دل خوش


ممنون عزیزم...
سارا
11 مهر 90 22:20
مباركه ايشااله به سلامتي بياد و لذت ببره راستي اگه به وبلاگ پسر من هم سربزني و نظر بدي خوشحال مي شم مرسي


ممنونم...حتما خدمت میرسم...


مامی مائده
12 مهر 90 0:44
همه چیز خیلی خوب و قشنگه مبارکش باشه


مرسی عزیزم...
مامان طلا
12 مهر 90 12:29
مبارک خودتونو و نی نی نازتون باشه .نگران نباشید آریا جون تا مامانی به این با فکری داره دیگه جای نگرانی باقی نمی مونه


مرسی از لطفتون...
مامان نفس طلایی
12 مهر 90 20:53
بابای مهرسا
12 مهر 90 21:43
چند تا از دختر گلم
بابای مهرسا
12 مهر 90 21:44
انشالله به سلامتی به دنیا بیاد


مرسی بابای مهرسا جون
سمیه مامان آرمیا
16 مهر 90 11:12
سلام عزیزم.
سیسمونی خیلی خوشملی گرفتین. ان شالاه با دل خوش و تن سالم استفاده کنین.


ممنون عزیزم...