آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

پایان هفته 38

1390/7/24 9:50
نویسنده : مامان و بابا
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پاندای کونگفو کار مامان .اینو گفتم چون هر وقت جا به جا میشو خودت و محکم به شکم مامان میکوبی مامان هفت بار رنگ عوض میکنه و این شکلی میشه

عزیزم پس کی میخوای بیای پیشمون دیگه دل منو بابایی برات یه ذره ستمتفکرمنتظرگریه

دیشب با بابایی میگفتیم اگه این هفته خودت با زبون خوش نیای میریم پیش دکتر جراح و به زور میاریمت بیرون

من 4 شنبه دوباره نوبت دکتر دارم فکر کنم ایندفعه باز سونو بده که ببینیم اریا خان دارن چیکار میکنن که اینقدر خوش میگذره که دوست ندارن تشریف بیارن

اریا جون من و بابایی بیشتر از هر چیز تو دنیا عاشقتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان طلا
24 مهر 90 10:45

سلام راستی زایمانتون طبیعیه ؟ انشااله که خودش میاد و نیازی به اعمال فشار نداره آخه دل مامانش گرمه نی نی مون میدونه اگه بیاد دیگه راه برگشت نداره.


اره طبیعیه...نهههههههههه منم شوخی میکنم.تاریخ سونو اولم مال8 ابانه ...فکر کنم هنوز وقت باشه....
مامان نینی طلا
25 مهر 90 13:09
وووووووووووووی دیگه چیزی نمونده هاااااا اییی جوووونم


اره ...هوووووووووووووورا


shima
25 مهر 90 20:28
vaaaaaaaaaaaaay dg nazdike nini arya donya biad
مامان ارميا
30 مهر 90 10:24
كم مونده ديگه. به همين زودي ها مي بينيش ايشالله. سالم و سلامت باشين هر دوي شما. آخرهاش خيلي سخته من كه ثانيه شماري مي كردم.
بابای مهرسا
30 مهر 90 10:42
انشالله صحیح و سالم چشماشو به دنیا باز میکنه
مامان طلا
30 مهر 90 18:27
کوچولوی ناز نازی نکنه اومدی تو بغل مامانت که چند وقته نیومده تو وبلاگت برات بنویسه ؟؟؟؟