آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

مسافرت 4 شنبه 8 تیر

1390/4/24 12:19
نویسنده : مامان و بابا
456 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته س که علیرضا پیله کرده بریم شمال .من خودمم خیلی دوست دارم برم ولی به خاطر شومبولی میترسم.تازه رفتم دکتر گفت اگه میخوای بری برو ولی من بازم میترسم.حالا ببینیم چی میشه...

راستی دیشبم یه دونه از این کتابخونه سیارا زده بودن که با باباییش رفتیم چهار تا کتاب همش در مورد شومبولیا خریدیم.هورا

دیروز بعاز ظهر هم با مامانم رفتیم بازار میخواستم یه مانتو تابستونی بخرم ولی هر چی که خوشمل بود رو پوشیدم اندازه بود ولی شومبولی جاش تنگ میشد ..ولی عوضش یه شال خوشمل خریدم .البته منیژه گفت خیلی گل گلیه ولی خودم خوشم اومد.ابرو

الانم که مینویسم نی نی هی داره تکون میخوره.فکر کنم داره قر میده.پسرم منو بابایی خیلی عاشقتیم..قلبماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)