آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

انتخاب کردن اسم برای نی نی

1390/4/24 12:17
نویسنده : مامان و بابا
830 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی سخته....واقعا سخته یه اسم خومشل انتخاب کنی .هر کسی یه چیزی میگه ....متفکر

من اصلا قبل از اینکه نی نی بیاد تو شمکم از اسمای سنگین و تاریخی و اصیل خوشم میومد مثل کوروش کیارش...

ولی حالا که فکر میکنم اسم خیلی رو شخصیت ادم تاثیر داره .  میخوام یه اسم اروم و زیبا ولی ایرانی انتخاب کنم .مثل اریا .اراد .ارین...

ولی با اینکه دامنه محدود شده بازم سخته....ناراحت

بازم فکر نکنم حالا حالاها نتونیم انتخاب کنیم.لبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نی نی طلا
27 مرداد 90 18:38
سلام آرزو جون،منم نمیتونم یه اسم خوب پیدا کنم بابای نی نی میگه کیان ولی من میگم باید بازم بگردیم.شما به غیر از کتاب کجا دنبال اسم میگردین؟منو راهنمایی کن آقا