آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

28 خرداد و پایان 5 ماهگی نی نی

1390/4/24 12:14
نویسنده : مامان و بابا
368 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز 24 خرداده و نی نی جونم 4 روزه دیگه 5 ماهش تموم میشهقلب

.تازه چندهفته ای میشه که دارم لگداشو احساس میکنم وخیلی خووشحالم.واقعا احساس خوبیه که تا حالا نداشتم و وجود یه بچه تو زندگی بهترین اتفاق زندگیه منو باباییشه.هورا

.بابایی هم که کلی ذوق کرده همش قربون صدقه ی نی نی ش میره.زبان

.تو این ماه 2 بار رفتم سونو.اولیش برای چکاپ و چون جنسیت بچه معلوم نشد دو هفته بعد دوباره رفتم.چون دفعه اول دکتر گفت که نی نی باسنشو کرده و هر چی منتظر میمونم برنمیگرده..نیشخند

.
بعدشم که من و باباییش فهمیدیم پسره کلی ذوق کردیم..هورادلقک

.البته من اول نمیخواستم به باباییش بگم که یه کم اذیتش کنم ولی از اونجایی که بعدش رفتم خونه ی مامانم و مامان جون هم یه کم انتن تشریف دارن هم من و هم خاله اتنا رو که داشت یه کم بابایی رو اذیت میکرد تا سرکیسش کنه ضایع کردمنتظر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:22
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!