آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

آریا در سال جدید

1393/2/3 11:03
نویسنده : مامان و بابا
663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان قلب

چند وقتیه که شدید علاقه به لباس عوض کردن داری روزی 20 تا 30 بار لباس عوض کردن و کم گفتم...یه تایم زیادی هم اون وسطا لخت میگردی تا یاداوری کنم که لباستو بپوش..پس دیگه خدارو شکر لباس و کفشتو خودت میتونی بپوشی...

یه بساطی هم سر بیرون رفتن داریم که این لباس و نمیخوام ..اونو میخوام..سبز

به منم گیر میدی که مانتو قرمزتو بپوش ..کفش قرمزتو بپوشتعجب

شدیدا به من وابسته شدی ..قبلا با دایی ها پارک و بیرون میرفتی ولی الان هم میخوای بری هم میگی مامانم بیاد...اگر هم یه وقتی تنها بری وسط راه برمیگردی که برم مامانم...منم اگه یه وقت دزدکی برم بیرون که دیگه هیچی..نمیدونم دارم به مهد رفتنت فکر میکنم شاید که زودتر مستقل بشی..از طرفی هم میگم که زودهسوال

دیگه اینو نمیخوام اونو میخوام حتی به مدل لیوان .بشقاب .کارتون و....میرسه.کلافه

مدام هم کلمه ی سر زبونت اینه که مامان بابا بیا بازی کنیم...یعنی اینقدر که این چند وقت بازی کردم تو کل بچگی خودم نکردم چون کلا من بچه ی ارومی بودم و اسباب بازی هم دوست نداشتم..

پس این وروجک به باباش رفته..مامانی همیشه از شیطونیای بابایی تعریف میکننمژهآریای خستگی ناپذیر هم شدیدا علاقه به بازی داره..

مثلا دیروز بعدازظهر که از خواب پاشده ..کارتون نیگا کرده عصرونه خورده..یک ساعتی با سه چرخش بردمش تو کوچه بازی کرده و با بچه ها ...اومدیم خونه بردمش حموم ..یک ساعتی هم تو وانش اب بازی کرده ...بعدهم که بابایی اومده .به بابا ش گفته که بیا منو بخور و فزار کرده ...بعد سرسره بازی خواسته که بابا براش با میز و مبل درست میکنه همزمان با سرسره بازی تفنگ بازیم کرده با باباش و میگه بابا کشتمت ..بعد باباش میفته زمین..بعضی وقتا هم میگه من مردم (مامانت بمیره)و خودش و میندازه زمین  البته جلو خندشو نمیتونه بگیره...قهقهه

خلاصه شده 12 شب ..ولی هنوزم میخواسته بازی کنه و به زور و با گریه خوابیده اوه

یعنی وقتی خوابیدی منهیپنوتیزمباباابرو

ایشالله که همیشه همینقدر شاد و پر انرژی باشی عزیز دلم ....

من فعلا برم کار دارم ..خییلی دوست داریم من و بابایی بغلبووووسماچ

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کیان
6 اردیبهشت 93 18:04
ای جونم به این پس پر انرژی کیانم همینجوریه.واقعا نمیدونم چه جوری میتونن انقدر ورجه وورجه کنن خدا همگیشونو حفظ کنه
مامان سهند و سپهر
29 اردیبهشت 93 8:08
اوف ورجه وورجه که کار این گل پسرهای وروجکه سهند و سپهر هم که از صبح پا میشن تا شب ورجه وورجه می کنن و نمیخوابن یه دفعه شب بیهوش میشن و ما هم