آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

خونه تکونی و کارایی که آریا بلده

1392/12/12 9:41
نویسنده : مامان و بابا
346 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا سخت مشغول خونه کونی هستیم ...خونه تکونی امسال با هر سال دیگه فرق میکنه چون یک جوجه مدام تو دست و پاست  و می پرسه :مامان چیکار میکنی ؟ بابا چیکار میکنی؟     

و در این جا مسئله به دو تا شاخه تقسیم میشه :

1)اگه بگی مثلا دارم تمیز میکنم که میاد جلوی صورتت به طوری که نتونی دیگه قسمت در حال تمیز کاریو ببینی و میگه :خودم بلدم و مشغول تمیز کاری که چه عرض کنم کثیف کاری میشهنیشخندیا اگه داری چیزی و جابه جا میکنی میپره جلو و میگه :کمک میکنم البته کمک که چه عرض کنم خودشم اویزون میشهقهقهه

2)و اگه تر جیح بدی سکوت کنی و جوابشو ندی ...اینطوری عمل میکنه...اول میگه مامان چیکار میکنی؟؟مامان...ماماااااااااااااااااااان...خانوم.........و گزینه اخر مهندستعجب...(مهندس کلمه ای هست که وقتی پسری خیلی دیگه بلده یک کار و انجام بده باباش بهش میگه مهندس ولش کن..نمیخوامگریه)نیشخند

خلاصه که پسری عاشق شلوغی و ریخت و پاشه و اگه نخواد کمک کنه در حال دویدن و چرخیدن تو شلوغیاست..

دیگه بگم که آریا خودش لباساشو تنش میکنه که هیچ ... اصرار داره که مثلا بولیز تن من  کنه.و میره یک بولیز میاره  و  میگه بولیزت کثیف عوض کنمزبان.یا اینکه بعد از حموم میدوه میره سشوار و شونه میاره و موهامو خشک میکنهکلافهنیشخنداصلا یه وضعی

یه چیز دیگه ..ظهر که من و بابا مثلا ساعت 3 میخوابیم اریا نمیخوابه و تا ساعت 4 و 4.5 بی سروصدا دورو برمون میپلکه ..ولی دقیقا نمیدونم چکارایی میکنه چون خوابمنیشخند ..فقط فکر کنم یه دست لباس عوض میکنه ...و بیست بار بالشت و پتوش  و میزاره کنار من یا کنار باباش یک دقیقه دراز میکشه و دوباره...قبلا خیلی راحت میخوابید باهامون ولی حالا شباهم خیلی زود و راحت نمیخوابه..

وایییییی الان بیدار شدی و میگی ..مااااامااااااااااااااااااااان بیااااااااااااااااااااااااااااااا...من برم دیگه عسل مامان ...خیلی دوست دارم خییییییییییییلیییی ...بوووووووووووووس بوووووووووووس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سهند و سپهر
12 اسفند 92 10:23
عزیزم چه ناز شده این پسملی جیگری خخخخخخ توی خونه تکونی ک نگو فقط کار ها رو زیاد می کنن این وروجکاااااااا عزیزم ببوسش