آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

بدون عنوان

1392/7/12 0:27
نویسنده : مامان و بابا
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

 

 

امروز روز تولد مامان نازنینته . تولدت مبارک همسر عزیزمقلب

 

چی بگم ؟ از چیش تعریف کنم که نگن اغراقه ؟

از صبوری . مهربونی . گذشت . خونه داری .

هر چی بگم کم گفتم . مامانت همه چی تمومه .

 

خدارو شکر که مامانت هست دیروز داشتم  با همکارم صحبت میکردم گفتم

 

بزرگترین شانس زندگیه من همسرم بوده و هست .کاش قدرشو بیشتر بدونم

.

دوستایه  مامانی روی مطلب گذشته من بعضیهاشون انتقاد زیادی داشتن که

چرا اینقدر درد و سختی رو منتقل میکنم .

میدونین متاسفانه دور و بر همه ما پر شده از بچه هایی که فکر میکنن یه

شبه بزرگ شدن و از آسمون افتادن و یادشون نمیاد چی به این پدر و مادر

گذشته تا پا گرفتن .

 

میخوام  پسرم بدونه که هر  چی غم و غصه  و درد بوده و هست مال ماست و

شادیهامون مال اونه

 

همه زندیگیمون مال اونه . توقع ندارم بزرگ  که شد همش دست و پامو ببوسه

فقط یه خورده احترام میخوام . امروز یه جایی دعوت بودیم و فرزندی رو دیدم که

به مادرش  فحشی میداد که آدم شاید فقط توی دعوای خیابونی بشنوه . درد

داره این .

مامان کیان درخواست یه پست شاد داشتن .  چشم  به زودی . آخه اگه بخوام

از کارای این وروجک بگم

 

که اینجا جا نمیشه .

 

آره  ناراحتی هم هست واسه همه هست  هر کسی یه جوری ولی   من

بزرگترین شادی دنیا رو توی خونم دارم وقتی آخرای ساعت کاریم میشه   یادم

میوفته الان میرم خونه و یه نیم وجبی با یه  نیش باز   میاد به استقبالم  قند تو

دلم آّب میشه و این  شادی تمومی نداره

 

 

وقتی  توی خونم یه  آرزو دارم  غمی ندارم . هر چی درده مال بیرونه .

 

بازم میام  پسرم .

شاد باشی و سلامت.

1392/7/11

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آرزو
13 مهر 92 20:27
مرسی عزیزم ... خوبی همیشه از خودته... نه اصلا فکر نکنم به این کاملی که تو میگی باشم بازم ممنون از لطفت... خوشحالم که در کنار تو و پسرمون هستم و واقعا خوشبختم..
مامان کیان
13 مهر 92 22:02
آفریـــــــــــــــــــــــــن بابای آریاااااا یه پست شاددددد

وای یه وقت از دست من ناراحت نشین به خدا شوخی کردمممم
اتفاقا کار خیلی خوبی میکنین که از همه چیز خوشی و خدایی نکرده ناخوشی مینویسین.آخه همیشه که آدما لبشون خندون نیست درد و غم ماله همس.هرکی میگه ما همیشه ی خدا خوشیم و هیچ وقت ناراحت نیستیم دروغ گفته!!!
من فقط منظورم این بود که همیشه فقط وقتی پست میذارین که ناراحتین.وقتی خوشحالین هم پست بذارین...
وااااااااااای یادم رفت آرزو جونممممم تولدت مبارکککککک عزیز دلم ماچ ماچ
ایشالا صد ساله بشی و همیشه شاد باشین.آریا جونم رو ببوس
وووووی چقدر حرف زدم

مرسی مینا جونم از تبریکت ...بله بالاخره رضایت دادن از لاک حس منفی بیان بیرون ...این بوس برای کیان
مامان سهند و سپهر
14 مهر 92 7:39
تولدت مبارك آرزو جون .

ايشالا سايه مهر و محبت و خانوميت هميشه روي زندگيت تابان باشه.

به نظر من كه پست قبلي آقاي پدر خيلي هم زيبا بود. فرزندان بايد با وقايع تلخ و شيرين زندگي آشنا بشن ... نه اينكه فكر كنند همه چي هميشه مرتب بوده...

شاد و موفق باشيد در كنار هم و عشقتون پاينده




مرسی از تبریکت دوست خوبم...


مامان طلا
14 مهر 92 9:03
آرزو جان تولدت مبارک . امیدوارم عشقتون پایدار و عمرتون طولانی باشه.


مرسی عزیزم..
مامان ارمیا و ایلمان
16 مهر 92 8:20
تولد مامان گل آریا جان مبارک. راست میگین بابای خوب و مهربون. بچه ها باید بدونن که ما پدر و مادرها با چه سختی و مشقتی داریم بزرگشون می کنیم. ایشالله بزرگ که شدن همیشه احتراممون رو داشته باشن همین بسه.
مامان آویسا
16 مهر 92 12:23
تولدت مبارك نازنين جون ان شالله صد ساله بشي كنار خانوادت خانوم