آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

بدون عنوان

1392/3/12 1:22
نویسنده : مامان و بابا
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسی

خوبی عزیزم؟

این روزا شدید رفتیم تو فاز تربیتی از خود راضیعزیز دل مامان کم کم کارای خطرناک و خرابکاریات داشت از دست در میرفت...اولین مرحله این بود که مبل زیر پریز برق و برداشتم تا با برق بازی نکنی...هر وقت که دست میزدی به پریز من یک سال از عمرمو از دست میدادم از نگرانی..بعدی هم اینه که دست زدن به تلویزون ممنوع شد ..گام بعدی هم از دیروز شروع شد که جلوی حمله به کامپیوتر گرفته شد و کلا دیگه نباید سر میز کامپیوتر بری..ایشالله در مرحله ی بعدی هم موبایل ها جمع میشن ..موبایل واقعا چیز مزخرفیه دست بچه ..یه پسر عموی 4 ساله دارم که ساعتها با بازی موبایل سر گرم میشه و اصلا دیگه تو باغ نمیاد و وقتی هم که در میاد چشاش میخواد از حدقه در بیاد ...برای همین باید پیش گیری کرد...

پسر نازم خودمم دوست ندارم همش بهت بگم نه نه نه ولی به نظرم اگه از همین الان تا سه سالگی مرزبندی ها تعیین بشه بعدا کمتر صدمه میبینی...

راستی دو سه روزه که لاستیکتو چند ساعت در روز باز میزارم تا کم کم یاد بگیری که جیشتو بگی...چند باری هم تو گاشو جیش کردی و دو باری هم تو دسشویی...اگر هم که به خودت جیش کنی میفهمی کار بدی کردی و زود میای گزارش میدی...

کلمه ها ی جدید که میتونی کاملا و اگاهانه استفاده کنی وصل به معنی وصل کردن و باس یعنی باز کردن و باتی یعنی باتری..حموم..موچه یعنی مورچه ..جیر جیر /جیرجیرک و خیلیای دیگه که الان یادم نمیاد.

مامان :آریا نفس مامان کیه؟   آریا :من من   -عسل مامان کیه ؟   من من تا......قهقهه

بابا: آریا بابا رو چند تا دوست داری؟  آریا: ده تابغل

مامان :آریا میخوای بهت سیب بدم؟  آریا نه نه بعد یکم فکر میکنی و میگی دوخ یا ننت یعنی دنت که عاشقشی.

مامان:آریا جیش داری؟ چون این سوال و جدیدا ازت زیاد میپرسم با عصبانیت میگی نههه نهههعصبانینیشخند

یک چیز ی هم که هست عصبانی شدن و بهم زدن و پرت کردن وسیله هاست مخصوصا موقع غذا خوردن و وقتی که ممانعت میکنم از دست زدن به چیزای ممنوع..اول عصبانی میشی و دودستی میزنی به دیوار یا عروسکات یا حتی من و بابا اگه تو بغلمون باشی بعد پرت میکنی وسایل و بعدشم که نتیجه نمیگیری دیگه قهر میکنی و رو زمین درار میکشی باسن به هوا و شروع میکنی به الکی گریه کردنعینکعجب فیلمی هستی نیم وجب بچه...تعجب

متاسفانه به علت خراب شدن رمم بیشتر عکسا خراب و بی کیفیت شده ...حالا این چند تا رو برات میزارم تا یه فکری برای بقیش بکنم.

این یه روز جمعه بود که رفتیم پیک نیک سه نفری...

بهتره به عرضتون برسونم که از بس رفتی تو این سبد دیگه به ملکوت اعلا پیوسته و باید بزارمش دم در اشغالی ببرشگریه

بعدی اریا تو حموم یعنی جای مورد علاقش مشغول کار مورد علاقش یهنی اب بازی..

خب دیگه من فعلا میرم ...بای بایبای بایبوووووس عزیزم هزار تا..عاشقتم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سهند وسپهر
13 خرداد 92 8:11
سلام به مامانی و گل پسر شیطون. ما که از اول نذاشتیم به تی وی دست بزنن. با میز یا مبل فاصله مینداختیم بینشون.الانم نصب کردیم رو دیوار کلا. الهییییی مراقبش باشین گل پسر و الان سن شیطونیشه ها. چرا پشت در مگه به شما نداده بودم؟


سلام.مرسی عزیزم ...اره دیگه واقعا...خونه هامون شبیه مسجد شده هیچی رو زمین پیدا نمیشه ...هههههه
مامان ارمیا و ایلمان
13 خرداد 92 8:11
واقعا باید مراقب بود. مخصوصا پسر بچه ها که شیطون ترن.


اره شما که دو تا داری
مامان طلا
13 خرداد 92 20:17
اولا که مامان جان آشغالی نه و رفتگر ثانیا اون سبد رو باید بدی بازیافت نه رفتگر . آخه من تا کی باید این چیزا رو یادتون بدم . . حالا جدای از شوخی وااای از دست این وروجک ها آخه چرا اینقدر به وسایل برقی علاقه دارند .


واااااااای ببخشید حتما میدم بازیافتهمشون یه پا بابا برقین
مامان کیان
14 خرداد 92 0:32
واااای اون عکس تو حمامش چه باحال شده
منم هر وقت کم میارم کیان رو میبرم حمام


حموم خیلی گزینه ی خوبیه مخصوصا الان که هوا گرمه من تشتشو اب میکنم خودش میره اب بازی
مامانه کیانا
19 خرداد 92 2:03
سلام دوست جونی های ما مرسی ماهم دلمون واستون مخصوصا اون گوگولی بانمک تنگ شده مامانی فخری که کلی ازش تعریف کردن مخصوصا از حرفاوصدای خوشگلش دلمون قنج زد واسش بوس بوس
راستی من اومدم خونتون باید بدی اریا رو حموم ببرم تا چندتا دندون تپل ازش بگیرم آخ که تو حموم چقد نازتر شده ماشاا...


تو باید با اریا بری حموم چون اون کلا تو حموم هست همیشه
مامان سهند و سپهر
23 خرداد 92 10:25