آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

ما برگشتیم خونه

1391/7/16 1:05
نویسنده : مامان و بابا
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنازی مامان

امروز شنبه 15 مهر 91 بود که دیگه الان نیمه های شبه تقریبا و عزیز دل مامان لا لا کرده ...

واااااااااای چقدر زیاد شد ...فکر کنم 10 روز شد که نبودیم...البته بابا جونت 5 شنبه هفته پیش اومد خونه و دوباره دوشنبه شب برگشت پیش ما...ما هم خونه خاله اتنا بودیم ...دو روز بعد از اینکه ما رفتیم مامانی و دایی امیرت هم اومدن پیشمون ..

و اما اتفاقای این چند روز:

جمعه 7 مهر رفتیم مراسم عقدی ریحانه دخترعمو که توی باشگاه بود و خیلی خوش گذشت ...

یک شنبه یه اتفاق بدی افتاد و اونم سرماخوردگی شما بود...الاهی بمیرم دو شب تا صبح تب داشتی خیلی زیاد و اصلا قطره استامینوفن هم جواب نمیداد و مجبور شدیم از شیافش برات استفاده کنیم ..خیلی گریه کردی...گریهولی خدا رو شکر بعد از 4 روز حالت بهتر شد و اصلا به انتی بیوتیک نکشید..چون دکتر گفت بعد 4 روز اگه خوب نشدی شروع کنم به استفاده برات..این عکسای مریضیته ...الهی مامان فدات شه ...

اینجا خیلی واضحه که اصلا حال نداری بچم...ناراحت

سه شنبه هم 11 مهر تولد من بود که بابا جون مهربون دوشنبه شبش اومد با یه کیک بزرگ ...به من نگفته  بود ولی که میاد...من خیلی خوشحال شدم ...کادوی تولدم رو هم خشکه حساب کرد منم فرداش رفتم خریدنیشخند وااااااااااااااااای تولدم مبارک...هوراالان دیگه 26 سالم شده...خنثی

این روزا هم که شما دیگه تقربا سعی میکنی بدو بدو کنی ...دیگه پاهای کوچولوت نمیلرزن وقتی راه میری ...و دیگه نیاز نداری که دست به جایی بگیری برای بلند شدن و خودت هر وقت اراده کنی بلند میشی...واااااااااای پسرم دیگه واقعا راه میره...الهی فدای راه رفتنت بشم قشنگم...

تازگیا خیلی تقلید میکنی کارا رو و کافیه یه کاری و جلوت انجام بدیم تا فورا تکرار کنی...البته به سبک خودت...مثلا پاهاتو میزاری رو دمپاییها و جورابات و منتظری که خودشون برن تو پاهات ...

اینم یکی دیگه از کاراته ...

باور کن مامانی کابینتای اشپزخونه رو روزی 10 بار میریزی بیرون و من جمع میکنمکلافه

وقتی هم دارم کار میکنم همش تو دست و پامی و با اون قیافه ی کوچولوت داری اون وسطا میلولی

وقتی هم بغل همراه با راه رفتن میخوای ادم و هل میدی به طرف بالا که یعنی بلند شو...

عاشقتم عزیزم...راستی به من میگی دیدو ووو...هر وقت دستم خوراکیه خیلی با مزه میگی دیدو بده یعنی ارزو بده...به بابا هم میگی علی ..عججججبمتفکر شما کلا راحت باش ...البته بعضی وقتا هم ماما و بابا میگی خداییش...راستی یه حرف زشت هم از یه نفری که اسمشو نمیارم یاد گرفتی ...تتاپت..معنی این کلمه برداشت ازاد هست برای دوستاننیشخند

و در اخر عکس...

جیگر مامان درسته که مریضیت خدا رو شکر بهتر شده ولی هنوز ابریزش بینی داری و هر وقت میخوابی و شیر میخوری بد نفس میکشی گلم...ایشالله که زود زود خوب بشی عزیزم...دوست دارم....قلببایبای بای

تذکر:همه ی این عکسها خونه ی دانشجویی خاله اتنا  گرفته شده بود گفتم واسه یادگارینیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا از نی نی وبلاگ213
17 مهر 91 8:11
سلام به به آریای نازم نبینم مریض باشی عزیزم؟
تولد مامانی هم مبارک باشه
راه رفتن شما گل پسری هم مبارک
عجب شیرین زبونی ناقلا هزارماشالا



مرسی عزیزم به خاطر تبریکت لطف داری...
مامان طلا
18 مهر 91 11:33
به به ! خب اولا بازگشتتون به خونه رو تبریک میگم دوما تولد مامانی هم مبارک باشه انشاله تولد 120 سالگیتون رو با هم جشن بگیریم (ما اصفهانی ها همیشه یه جوری دعا میکنیم که خودمونم ذی نفع باشیم ) سوما خاله من نمیدونم شما نی نی ها واسه چی اینقدر به کابینت ها علاقه مندید .؟؟؟؟؟؟


مرسی بابت دعای قشنگت و تبریکت...اصلا اصل دعا هم همینه
فکر کنم نیتشون خیره بابت کابینت ..میخوان که ما بیکار نباشیم...هههههه
مامان کیان
18 مهر 91 16:17
واااااااااااااای آرزو جون تولدت مبااااااااااااااااااااارک ببخشید که دیر شد آخه خیلی گرفتارم آریا جونم چقدر بزرگ شده عزییییییییییز خاله


ممنونم مینا جون مهربونم...
مامان مهرناز و آرسام
19 مهر 91 23:54
سلام عسسسسسسسسیسسسسسسم
آخی الهی پس چرا مریض شدی خاله جون؟
آخه حیف تو جیگری نیست مریض بشی؟؟!!!
انشالا زودتر خوب میشی خاله جونی
مامان آریا تولدت مبارک
الهی 120 ساله بشی در کنار شوشویی جونت و آریا گلیییییییییییییییی
وای خاله جون کی این حرفو بهت یاد داده؟؟؟!!!!!!(خودمونیم خیییییییلی باحال میگیا!! "تتاپت" !!! خدااااااااااااااااااا
فداااااااااااااااااااااااششششششششش


ممنون خاله مهربون...الان بهترم خدا رو شکر
مامان آویسا
23 مهر 91 22:54
ای جان خاله که ایقده بی حالی
ان شاالله خوب زود شی
مامانی اصلا هم که معلوم نیست این فحشه یعنی چی
تولدت هم مبارک خانومی


ممنونم عزیزم...بوووووووووس