آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

تقدیم به پسرم آریا جون

1391/6/2 10:43
نویسنده : مامان و بابا
248 بازدید
اشتراک گذاری

   

چشمای بسته تو رو با بوسه بازش میکنم

قلب شکسته تو رو خودم نوازش میکنم

نمیزارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهانه هاتو میشمرم

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

هر چی که دوست دری بگو حرفای قلبت و بزن

دلخوشیات مال خودت درد دلات برای من

من واسه داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیام و بدم

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهانه ها تو میشمرم

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرا از نی نی وبلاگ213
4 شهریور 91 17:18
خیلی قشنگ بود با اجازه من نوشتمش



نه خواهش میکنم..
مامان آریام
29 آذر 91 20:42
مامانی یعنی اگه من نیام اصلا ما رو دوست نداری که پیش ما بیای
من که میام تو هر شرایطی حتی امتحان جامع راستی آریام هم عاشق این آهنگه و روزی صد بار میبینه


نهههههههه عزیزم...ببخشید من جدیدا اصلا نمیتونم با اریا زیاد ان باشم...چون به هیچ عنوان نمیزاره...اگه ببینی هر وقت میام پای سیستم مثل زامبیا عمل میکنه...ولی همیشه دنبال میکنم وب قشنگت و...