آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

آریای 5 دندونی مامان

1391/5/27 15:49
نویسنده : مامان و بابا
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقمبغل

دیروز یه دفعه با بابا جونت متوجه شدیم که 2 تا مروارید دیگه از پایین مهمون دهن عسلیت شده نیشخند

من که اصلا انتظارش و نداشتم چون منتظر یکی دیگه از دندونای جلوی بالات بودم و هر روز چک میکردم که در اومده یا نه...تعجبقلبعزیزم مبارکت باشه دیگه حسابی دندون دار شدی هااااا....

مهمونیایی که رفتیم خیلی خوش گذشت و تو حسابی شیطونی و دلربایی کردی .به طوری که همه همش حواسشون به تو بود و قربون صدقه ت میرفتن....خونه عموت سر سفره دست گرفته بودی به پشت همه و سعی میکردی  به همه سر بزنی و رکورد یه دور کامل دور سفره رو از خودت به جا بزاری...و مثلا از پشت بابا به مامانی و بعد عمه و شوهر عمه و پارسا جون و تا اخر...حال بشقابای غذاشونم میپرسیدی تو راهاز خود راضی

و با پارسایی و دریا جون و نازنین جون کلی بازی کردی...

به رسم ادب میخواستی یه سرم به گلدونا بزنی که بزرگترا اجازه ندادن بهتون البته با عرض شرمندگی آقا آریاگاوچران

امشب هم افطاری خونه مامانی (بابا)هستیم...اگه تونستین باز اونجا هم یه کم از خودتون پذیرایی کنینمژه

الهی قربون قند عسل تاج سر مامانماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نفس طلایی
27 مرداد 91 16:13
سلام عزیزم مرواریداااااااااااااا مبااااااااااااااااارک خاله دیگه باید کباب بخوری ها خصوصا تو مهمونی هایی که میری
نانی
28 مرداد 91 9:18
عزیزم مبارکه ایشااله همه دندونات بدون درد و اذیت بیان بیرون ممنون بهمون سر زدین. عید شما هم مبارک
نایسل جون
28 مرداد 91 20:22
سلام عزیزم خوبی فدات شممم من نت خیلی من میام ازم ناراحت نشووو وبتت نیومدم قول میدم جبران کنم فداششش بشمم مرواریدای جدید مبارکک عسیسممممم
نایسل جون
28 مرداد 91 20:22
نایسل جون
28 مرداد 91 20:51
اره عزیزم فوت کردن خدارحمتش کنه
مامان کیان
29 مرداد 91 19:50
سلااااااااام دوست جونم.خوبی؟عزیزم من مسافرتم ببخشید که نتونستم بیام بچتیم.منم دلم برات تنگیدهدر اولین فرصت میاااااااام
مامان طلا
30 مرداد 91 22:58
مبارک مرواریدای قشنگت باشه عزیزم .