آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

آریای مامان در استانه 9 ماهگی

1391/5/1 11:20
نویسنده : مامان و بابا
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم قلب

خوفی عزیزم؟الان لا لا کردی چون امروز از ساعت 7 صبح بیداری بالای سرمون ...اخه همسایه کناری بنایی داره و از صبح هی تق تق و...

فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک میگم به همه ی دوستای عزیزم ...امیدوارم که این ماه ماه براورده شدن همه ی ارزوهای قشنگشون باشه...التماس دعا

پارسال ماه رمضون اریا تو شکم مامانش بود و امسال تو قلب مامانش و تو بغلش ...خدایا شکرت

از این چند روز بگم که جمعه رفتیم پیک نیک  با مامان و بابای من و خاله و دایی جونات ..خوش گذشت بد نبود....

بعد از ظهرش اومدیم خونه و مامانی(مامان بابا) اومدن و من شما رو بردم حموم و کلی بازی کردی تو حموم ...عسل مامان تو اینقدر حموم دوست داری که نگو و وقتی اب تو حموم باز باشه خودتو پرت میکنی به طرف حموم و جیغ میزنی و شالاپ شالاپ اب راه میندازی و اوااااز میخونییی د د د د با با ی ی خلاصه یه نیم ساعتی اب بازی کردیم با هم ...بعد شستمت و دادمت به بابا جونت و به اتفاق مامانیت لباس شدی...

دیروزم برای افطار دوباره رفتیم خونه ی مامانی و شما کلی اونجا بازی کردی ...یه بازی و که خودت کشف کرده بودی تقریبا یه ساعتی درگیرت کرده بود...چند تا از این سیب کوچولو ها برداشته بودی و هی مینداختی تو یه لیوان خالی یه کم تکونش میدادی و باز درشون میاوردی...شاید 50 بار تکرارش کردی...

فردا هم قراره مامانی و خاله از صبح بیان خونمون تا شما پیش مامانی بمونی و من و خاله اتنا بریم برات از اون خونه های عروسکی بگیریم ...البته این هدیه خاله ست به شما...دستش درد نکنه...بعدشم یه خورده وسایل آش بگیریم چون برای افطار میخوایم آش دندونی برای پسرم درست کنیم...

راستی گل یاسم مبارکت باشه سومین دندونت از دندونای جلوی بالات امروز اومده بیرون و من وبابا کلی ذوق کردیم...الهی قربونت برم نفس مامان....

حالا چند تا عکس از بازی ها و شیطونیات میزارم برات خوشکلم...

آریا در آشپزخونه...

مامان جون نمیدونم این پنکه چرا درست کار نمیکنه...بزار یه نگاهی بهش بندازممتفکر

آریا در حا کمک کردن به مامانش...باباش که دید میگه من که نیستم چقدر کار میکشی از پسرمنیشخند

و دوباره آریا در حال پیشی شدن

اینم کار جدید آریاس شاید روزی چندین بار اینجوری میکنه و منم از اون طرف برش میگردونمنیشخندو اون از خنده غش میکنهقهقهه شایدم دنیا وارونه اش قشنگ تره

آریای عزیزم  روزی یک میلیون بار بوست میکنم و خدا رو به خاطر داشتنت شکرماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

نایسل خانم
1 مرداد 91 19:58
اولا قالب جدید مبارککک


مرسی نایسل بانو
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:58
مرسی گلم فدات شمممم
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:58
بابای خوبی دارم میخوای خودم بیام برات خرید کنم
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:59
اوکی میام عزیزمممممممم فدات شمم من مهربون


مامان نفس طلایی
2 مرداد 91 1:17
سلام عزیزم طاعات قبول خوبی ؟ ماشالله به این گل پسر ... میگم مادر شوهر خوبی هستیا که داری به پسرت کمک کردن یاد میدی


همون بحث آموزش از پایست که ما داریم روش کار میکنیم خانوم دکتر
مامان کیان
2 مرداد 91 23:20
سلام جیگر خاااااالهقربون اون لباس توپ توپیت برم که انقدر بامزه ات میکنه.جوجه کوچولوی منییییییی


مامان نیاز
4 مرداد 91 12:44
سلام دلم واسه گل پسرم تنگ شده بود منم شرمنده که خیلی دیر اومدم آریا جون تقریبا از اولین دوستانه نیازه ولی دیگه یادم نمیره
نایسل خانم
4 مرداد 91 15:12
هههههه عزیزز دلم چاقاش پر چربیه همون لاغراش بهتره هااا
نایسل خانم
4 مرداد 91 15:12
راستی عزیزم راست میگی بچه داری خیلی سخته چه میشه کرد آبی که ریخته شده نمیشه جمعش کرددد ایهام داشت چقدر حرفممم
نایسل خانم
4 مرداد 91 15:12
مرسییییییییی عزیزمممم امروز رفتم آزمایش فردا نتیجش میاد برام دعا کن
mami neda
4 مرداد 91 20:25
سلام سلامممممممم
خوبی عزیزممممممممممممم؟؟؟
وای ببین این پسمله چه بزرگ شده ماشالاااااا
ای جونممممممم عکس های خوشگلییییییی گرفتی از شیطنت این شازده ببوسش از طرف من دوستتون دارمممممم


سلام گلم..مرسی چشات قشنگ دیدن..بوووووس
مامان طلا
5 مرداد 91 13:34
پسرناز 9 ماهگیت مبارک . آفرین که به مامانی کمک میکنی .
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 مرداد 91 8:01
به به چه عکسهای خوشکلی چه پسر نانازی
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 مرداد 91 8:02
موافقم خاله جون دنیا گاهی وارونه ش قشنگ تره
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 مرداد 91 8:03
اضافه شدن مرواریدهات مبارکه بازی جدیدت خیلی بامزه بود آفرین
مامان ارمیا
8 مرداد 91 10:56
سلام. نازی. اون عکس پیشی شدنش خیلی قشنگ بود. نماز و روزتون هم قبول .


ممنون ...التماس دعا عزیزم
مامانه کیانا
12 مرداد 91 15:51
سلام عزیز دلم قربونش برم چقد بزرگ شده ماشاا... کلی واسه خودش مهندس شده ها...


سلام عززززززززیزم...کیانا جونی خوفه؟راستی اون فونت پست اخیرت اصلا قابل خوندن نیست....جریانش چیه؟؟
mami neda
13 مرداد 91 18:53
سلاممم
ای جونهههههههههه دلممممم اریااا ی خوشگللللللل
چه کارا میکنیییییییی اریااااااااااا افلین پسره خوب که کمک میکنییییییییییییییی به مامانی
به عالمهههههههههههههههه بووووووووووووووووس ادرس جدید ما
http://nima2007nikan2011.blogfa.com/


چشم مرسی به خاطر خبر دادنت ندا جون...بوس