آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

تولد تولد تولدت مب________ارک

1390/4/28 11:28
نویسنده : مامان و بابا
300 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه 28 تیر 90 وتولد ماهگرد شووومبولیه.

پسرم امروز 6 ماه از اومدن تو به زندگی مامان و بابا میگذره ونمیدونی که چقدر دوست داریم.عزیزم باید بدونی که من و بابا عاشقتیم و هر روز که داری بزرگتر میشی هیجان ما هم برای دیدن روی ماهت و بوس کردن صورت و اون دستو پای کوچولوت بیشتر میشه.

منو بابا هم که داریم کم کم برای اومدنت اماده میشیم.ودیشب داشتیم برای اتاقت نقشه میکشیدیم..

میخوایم یه اتاق خوشمل واست درست کنیم که وقتی اومدی ذوق کنی

عزیز دل مامان تو هم قول بده که زیاد غذا بخوری و زود بزرگ بشی که وقتی اومدی پیش مامان قوی و بزرگ باشی.

پسرم مامان وبابا اندازه ی همه ی ستاره ها دوست دارن...قلبقلبماچماچبغلبغل

راستی کی میدونه چقدر ستاره توی اسمون وجود داره؟سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

دانيال
28 تیر 90 13:10
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست با احترام دن دني
مامان پریا
29 تیر 90 21:12
سلام خاله جون اسم من پریا است اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن کد من 58 آدرس وبلاگم هم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com خوشحال می شم ببینمت
مامان نی نی گولو
31 تیر 90 20:19
سلام انشاالله شومبولی شما هم به سلامت سفرشو به پایان برسونه و بیاد تو بغل مامانش مواظب خودتون و شومبولی جون باشید
ننه وبابا و کیانا
1 مرداد 90 1:56
سلام به شما مامانو بابای مهربون خدا رو شکر که حال هر سه تاتون خوبه ما که خیلی جوش زدیم دل ما هم واستون تنگیده مراقب خودتون و جوجو باشین راستی تولد آتنا هم مبارک چشم و چال تو هم روشن بووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس بای
سيدمهدي
1 مرداد 90 22:42
سلام. اميدوارم مسافر كوچلو هر چه زودتر قدم به زندگيتون بذاره و به زندگيتون شور و حال بده .
مامان پریا
2 مرداد 90 22:15
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
خواهر فرشته کوچولو
4 مرداد 90 17:15
سلام امیدوارم نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد و خوشحالتون کنه ...
ما دنبال دوستیم و همین طور منتظر نی نی به ماهم سربزنید


سلام .خیلی ممنون که به نی نی ما سر زدید.منم به وبلاگ شما اومدم وانیدوارم که خواهر کوچولوتون صحیح و سالم به دنیا بیاد.
موفق باشید