آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

ماهگرد سه ماهگی

1390/11/5 18:50
نویسنده : مامان و بابا
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان چشمک

پسرم فردا صبح دیگه وارد 4 ماهگی میشی ....هوراهورا

چقدر زود گذشت..

مامان جون دیگه مرد شدیااااا  دروغگو نیشخند

عزیزم همه ی موهای سرت داره میریزهمتفکر که میگن طبیعیه و میخوای موی جدید در بیاری.

اب دهنتم که همچنان میریزهخوشمزه و همه ی لباسات و دستات همیشه خیسه ...الهی قربونت برم چون دستات و مدام تا مچ  تو حلقت میکنی...تعجب اینقدر که بعضی وقتا زور به دلت میادلبخند

راستی اولین غلت زدنتو دو شنبه 3 بهمن زدی من که ذوق مرگ شدم مامانی از خوشحالیتشویق ...شب واسه بابایی هم زدی تا خوشحالش کنی .که موفق شدی چون بابا هم ذوقید خیلییییی زیاد اینجوریسبزبعدش هم اینجوریهورا

نیشخند

فقط یه چیزی نگرانم کرده اونم اینکه نمیدونم چرا وقتی خوابی یه دفعه با صدای بلند شروع میکنی به گریه کردن و داد میزنی البته بعدش که بغلت میکنم اروم میشی و بعدش میخوابی!!!!نمیدونم شاید دلته که یه هو درد میگیرهمتفکر

مامان جون دیگه میرم چون الان دیگه وقت بیدار شدنته .برم که به کارام برسم...

ولی بدون که من و بابایی بیشتر از هر چی توی دنیا تو رو دوست داریم عسلی منبغل

عزیزم ماهگرد قشنگ سه ماهگیت مبارکماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آترینا
5 بهمن 90 19:25
عزیزم من فدات شم ماهگردت مبارک تمام زیبایهای دنیا تقدیم به پسر آریایی ما
مامان آترین
6 بهمن 90 1:47
سلامممممم. سه ماهگیت مبارک آریا جونم. ماشااله خیلی بانمک شدی.
مامان طلا
6 بهمن 90 9:53
عزیز دلمی تو جیگر طلایی که اینقدر بزرگ شدی .خاله مواظب باش غلت میزنی دماغ کوچولوتو بالا نگه داری که خدای نکرده بلایی سرت نیاد
مامان کیان
6 بهمن 90 13:25
سلام آریا جون 3 ماهگیت مبارک خاله
مامانه کیانا
11 بهمن 90 15:04
سلام عزیزم تولد کچل خاله/جیگر خاله/دوماد خوابالوه خودم مبارک ماشاا... چقدر بزرگ و ناز شده دلم میخواد یک بوس محکمش بکنم ماچ ماچ مراقب جوجه باشین بوس بوووووووووووس


سلام دوست خوب و عزیزم ...عجب دوره زمونه ای شده...قدیما دخترا مینشستن تو خونه شون اسم شوهر میومد بنفش میشدن...حالا که دیگه هیچی دخترا مامانشونو میفرستن خواستگاری...(چواب اس ام اس پریروزت و گرفتی)کخخخخخخخ
بابای مهرسا
11 بهمن 90 20:47
مبارک باشه
ایشالله به سلامتی


ممنون عمو جون