آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

اریا خوافالووووو

1390/10/29 17:27
نویسنده : مامان و بابا
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمقلب

دیگه حالتو نمیپرسم بلکه میخوام از حال و احوالت برات بگم.الان لالا کردی و داری تو خواب میخندی .پسرم یکی دو هفته ست که خوابت خیلی خوب شده و از شب ساعت 12 تا 1.5 که میخوابی تا فردا ساعت 11 تا 1 خواب هستی و فقط برای شیر بیدار میشی...اونم چی زورت میاد چشاتو باز کنی ...خمیازههمینطوری چشم بسته وول میخوری و غر میزنی تا بهت شیر بدم...الهی فدای غر زدنات شومبولی مامانماچماچماچ

دیشبم که مامانی زحمت کشیدن و اومدن و شما رو بردن حموم.گلکم چون من هنوز میترسم شما رو حموم کنم مامانی که هفته ای یه بار شما رو میبرن من کمک میکنم و شما رو لباس میکنممژه البته بابا جونیت خیلی دوست داره شما رو حموم کنه ولی من نمیزارم شیطان(بابایی میگه حسودی میکنی که من اول ببرمش)

دیروز و پریروز هم خونه ی مامانی بودیم و بابا بزرگ من اومده بود پیشمون و شما بیدار شدی تا چشم باز کردی بابا بزرگ و دیدی  و غریبی کردی .این اولین بار بود که با کسی غریبی میکنی معلومه دیگه بزرگ شدیا!!!خیلی بامزه بودی چند ثانیه لبات لرزید وبعدش زدی زیر گریهگریه

و اما ماجرای روز مهمونی:مهمونی ما از ساعت 8.5 تا10 روز جمعه تو رستوران نورانی برگزار شد.سعی کردیم خیلی شلوغ پولوغ نباشه .فقط110 تا مهمون داشتیم به اضافه ی 40 تا غذا برای یه موسسه خیریه بنام الغدیر(ریانشه چون اینجا کسی ما رو نمیشناسه مینویسم)خلاصه همه ی اقوام نزدیک بودن و خیلی خوش گذشت .شما هم که از اول مراسم حسابی ابرو داری کردی و پسر ساکت و خوبی بودی و یه قسمتی هم که خوابیدی...ولییییییییییی اخرای مهمونی بود که دیگه از این همه سر وصدا کلافه شده بودی و گریه میکردی ولی دیگه اخر شب که رسیدیم خونه اروم شدی...

حالا یه کم از اسباب بازیهایی که الان دوسشون داری برات میگم :2 تا اویز موزیکال و چند تا جغجغه به شکل پرنده و خرچنگ و ادم و چند تا عروسک تاتی بوقینیشخند.اینا رو خیلی دوست داری و وقتی بیداری و کیفت کوکه کلی باهاشون سرگرم میشی.و راستی چند تا کتاب مصور از پرنده ها و حیوانات هم هست که میگیرم جولوت خیلی نگاهشون میکنی و باهاشون حرف میزنیماچماچماچ

خب دیگه من فعلا میرم ولی با عکسای جدید بر میگردم...مامانی یه عالمه بوس به شکل ماهت بغل29 دی 90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان کیان
29 دی 90 12:57
سلاااام آریا جون.خوبی خاله؟آفرین که پسر خوبی شدی و مامانی رو اذیت نمیکنی کاش یه کم این آقا کیان ما رو هم نصیحت میکردی
مامی مائده
29 دی 90 23:12
بابای مهرسا
4 بهمن 90 8:00
امیدوارم همیشه خواب های خوب ببینی شبتون پر ستاره