آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

بیمارستان

1390/8/4 10:05
نویسنده : مامان و بابا
899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوب وبلاگیمقلب

.واقعا از همه ی شما دوستای خوبم عذر خواهی میکنم که به خاطر شرایطم نمیتونم خیلی ان شم و بیام بهتون سر بزنم...خجالت
ایشالله اگه بعدا پسری گذاشت حتما جبران میکنملبخند

من امشب میرم بیمارستان که بستری بشم که فردا صبح پسریو بیارن پیشم...نگران واقعا خیلی استرس دارم و اصلا حال خودم و نمیفهممناراحت از طرفیم خوشحالم که نی نی م میاد پیشم...

توکل به خدا مثل همیشه که هیچ وقت من و تنها نذاشته...

دوستان لطفا برای سلامتیه پسریم دعا کنید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ارميا
4 آبان 90 10:23
سلام عزيزم. به سلامتي. فكر كنم تا الان به دنيا اومده باشه. نازي. قدمش مبارك. عكس هاشو سريع بگذار تا ببينيمش. مراقب خودت و ني ني باش.
مامان نینی طلا
4 آبان 90 10:53
سلام مامان آریا جون.کجا بودی؟من نگرانت شدم الانم که خوندم فردا انشاالله میخوای آریا جونو به دنیا بیاری خیلی خوشحال شدم و مور مورم شد منتظر خبرای خوب و عکسای گل پسرمون هستم.مواظب خودت باش
مامان ترنم کوچولو
4 آبان 90 11:19
سلام.تصادفی وبلاگتونو دیدم.اونم امروز که قراره با نینی تو دلت بری بیمارستان و بعد با نینی تو بغلت بیای خونه. امیدوارم هر دو سالم و سلامت باشین.منتظر عکسای کوچولوتون هستم.به ما سر بزنید خوشحال میشیم.
مامان طلا
5 آبان 90 12:11
انشااله که مامان و نی نی هر دو سالم باشن. و یه نی نی خشگل و ناز و تپلی بیاد بغل مامان و باباش. من که دعا میکنم واستون.