آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

پسرم تولدت مبارک

1390/5/30 13:04
نویسنده : مامان و بابا
353 بازدید
اشتراک گذاری

 

  امروز جمعه 28 مرداد 90 ماهگرد هفت ماهگی شوووووووووومبولیه

عزیزم از این که داریم به روزی که من و بابایی میتونیم تو رو ببینیم نزدیک میشیم واقعا واقعا خیییییییییییییلی خوشحالیم.

اینم کیک تولدت البته عکسش .قووووووووول میدم وقتی دنیا اومدی جبران کنم یه کیک واقعیه خوشملنیشخند.

عزیزم من و بابا عاشقانه دوست داریم .   تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
28 مرداد 90 16:47
مبارک باشه
مامان درسا
28 مرداد 90 19:44
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ درسا سر زدی و لینکش کردی انشاالله که نی نی خوشملت سالم و سلامت به دنیا بیاد عزیزم من هم وبلاگ نی نی گلت رو لینک کردم عزیزم بازم به ما سر بزن
مامان آترینا
28 مرداد 90 23:37
نی نی خوشملم تولدت مبارک
منا مامان درسا
30 مرداد 90 11:06
سلام عزیزم
نی نی شما 2 ماه زودتر از نی نی من یاد تو بغلتون!
ایشالا یه پسمل تپل و مپل و سالم باشه و تولد 7 سالگی و 17 سالگی و 70 سالگیش را بگیری!


مرسی منا جان .ایشالله درسا جون هم همچنین.ممنون که به نی نی ما سرزدی .بازم به ما سر بزن