آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

تولد یه بابای خوب

1391/2/18 21:49
نویسنده : مامان و بابا
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به موشموشک خودم...

خوفی مامان جون؟متفکر

قبل از هر چیز دیروز یعنی 17 اردیبهشت تولد بابای مهربونت بود ....یه جشن کوچیک شنبه شب خونه ی مامانش گرفتیم...منم که تا اونروز اصلا وقت نکرده بودم کادو بخرم ...بعدازظهر شما رو گذاشتم خونه ی مامانم و با آرمین رفتیم خرید ...پسرم امسال دو تا کادو واسه بابا جون خریدم ...یکی از طرف خودم ...و یکی از طرف شما...مامانی هم کیک خریده بود و بساط شامم بود (دلمه)...

علیرضای خوبم تولدت مبارک ....ایشالله که همیشه شاد و موفق سلامت باشی در کنار من و آریای قشنگمونبغلماچ

از شما بگم که یه هفته ای هست که دیگه فقط 4دست و پا میری و خیلی جالبه که دست میگیری به بلندی ها که بلند شیسبز دیگه نشستنتم که خیلی خوب شده تازه خودت میتونی از 4دست و پا به حالت نشستن بری ولی کج و کولهچشمک

امروزم تو کارخونه اصلا روز جالبی نبود ...رییس کارخونه از صبح پاچه می گرفت...یارو به من میگه شما باید حواست باشه که شکر میارن بفهمی مال کیه و از کجاست..تعجب

بهش میگم چطوره که از این به بعد صندلی بزارم جلوی انبار و همونجا بشینم...عصبانی اصلا این وظیفه ی انباردار نه من...یارو چرت و پرت میگه :میگه که از این به بعد هر چی خواستی ثبت بزنی از من یا داداشم امضا بگیرین...قهقهه

برو بابا............................

فردا خونه ی مامانم هستیم ناهار فسنجون بزنیم بر بدناز خود راضی

فعلا بای...عاشقتم مامانیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

حسین
18 اردیبهشت 91 21:55
مامان کیان
18 اردیبهشت 91 22:45
ای جاااااااااااااااااااااااانم.چهار دستو پا!!! ای خدا این نینی ها کی بزرگ شدن؟؟؟ راستی تولد آقای پدر هم مبارک باشه


آره دیگه فکر کنم همچین زود هم نبود ولی کلا پسر من همه

چیرو داره جهشی رد میکنه

ممنون بخاطر تبریکت عزیزم
نایسل
19 اردیبهشت 91 0:16
اخی تولدشون مبارککک
واس فسنجون خوش به حالتون اگه ترش باشه البته
آخ آره خوردنی وای وای


مرسی عزیزم

یه بشقاب اضافه میخورم که جای تو رو هم خالی کنم




مامان طلا
19 اردیبهشت 91 13:39
عزیزم تولد همسر مهربونت رو از جانب من تبریک بگو . محیط کار هم همیشه تا بوده همین خبرا توش بوده خیلی جدی نگیر . آریا رو هم از جانب من ببوس



قربون تو خاله مهربون برم .
ممنون به خاطر تبریکت
مامان نفس طلایی
20 اردیبهشت 91 18:54
تفلدت بابایی مبارک
وای چه غذاهای خوشمزه ای ... نوش جان


ممنون ...جای شما خالی...