آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

روزهای سخت نگرانی

1390/5/18 10:36
نویسنده : مامان و بابا
291 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش یک شنبه که رفتم برای چکاپ ماهانه خودم به دکتر گفتم که یه سونو برام بنویسه.دکتر گفت نیازی نیست ولی اگه میخوای اشکال نداره.منم شنبه یعنی پریروز رفتم سونو خداشکر حال بچم خوب بود ولی دکتر سونو گفت که مایع کیسه اب بچه کم شده و گفت که حتما رسیدگی کنم.منم خیلی نگران شدم و اصلا نفهمیدم چجوری تا مطب رفتم .خدارو شکر زود نوبتم شدو رفتم تو.دکتر گفت که زیاد نگران نباشم و 4 تا سرم داد که روزی یکی بزنم و مایعات استفاده کنم وبعد یه هفته برم سونو.حالا تا امروز دو تا از سرمارو زدم.هر کدومش 4 ساعت طول میکشه.دیگه الان همش منتظر شنبم که برم سونو و دکتر بگه شومبولیم حالش خوبه.واقعا این هفته پر از نگرانیه.....راستی سفرم که کلا قبل از این ماجراها کنسل شده بود.ولی بازم خوب شد که نرفتیم...

 

نی نی جونم تو رو خدا قوی باش و مواظب خودت باش.تو که اونتویی من جز مواظبت از شکمم کار زیادی نمیتونم بکنم ولی تو باید قوی باشی که بتونی همیشه پیش مامانو بابا که عاشقتن بمونی...

ولی در عوضش بعدا که اومدی بیرون مامانو بابا جونشونو میدن تا مواظبت باشن...

عزیزم الان همه دارن برات دعا میکنن تازه مامانی هم دیشب گفت که برات نماز ام بنین خونده .تو هم که دلت از همه پاک تره از خدا بخواه که مواظبت باشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نانی
24 تیر 90 12:49
سلام عزیزم . خیلی مراقب خودت باش . متاسفانه همین مشکل برای منم پیش اومد و باعث شد که یه کم زایمانم جلو بیفته و مجبور شدم سزارین کنم. سعی کن استراحت کنی و مایعات زیاد بخوری. دوست داشتین به وبلاگ پسرم سر بزنین