آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

35 هفتگی نفس مامان

1390/6/21 20:41
نویسنده : مامان و بابا
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان..قلب

حالت چطوره پسرم.عزیزم من این روزا خیلی نگرانم.میدونی اخه دلایل زیادی دارم .میخوای چندتاشو که به ذهنم میرسه برات بگم؟؟؟

راستش اتاقت هنوز اماده نیست .کاغذ دیواریش هنوز زده نشده.فقط سقفشو بابایی رنگ کرده..تخت و کمدت هم هنوز نرسیده.اتاق منو بابایی هم که خیلی بلا استفاده شده چون بابایی تخت و جمع کرد تا وسایل شما توش جا بگیره و الان عملا یه پارکینگ.دیگه وقتی اینجوریه اصلا بقیه خونه رو نمیشه تمیز نگه داشت.و حالا خونه اندازه ی یه خونه تکونی دم عید کار داره البته بعد از اماده شدن اتاق شماکه زمانش هنوز مشخص نیست.عزیزم منم که این روزا اینقدر شکمم بزرگ شده که حتی نمیتونم جلوی پام و ببینم.هر کاری میخوام بکنم زود خسته میشم و سرم گیج میره .تازه تنگیه نفس هم گرفتم و بعض وقتا واقعا نمیتونم نفس بکشم.کمرم و زانوهام هم که درد میکنه...بعضی از شبا هم که کلا تصمیم میگیرم تو دستشویی بخوابم...

وای گل مامان با خودت نگی که چه مامان غرغرویی.نه مامانی همه ی اینا طبیعیه و تقصیر هیچ کس نیست .همیشه برای داشتن یه چیز با ارزش باید سختی کشید.برای همینم من برای داشتن تو حاضرم سخت ترین کارای دنیا رو بکنم اینا که چیزی نیست...

ولی عزیزم شما هم قول بده که تو این موقعیت هوس نکنی از تو دل مامان بپری بیرون هااااااااا.نیشخندالان واقعا تنها چیزی که از خدا میخوام اینه که عسل مامان سر موقعش و در سلا مت کامل بیاد تو بغل مامانی.

الهی قربونت برمماچماچ
مامان عاشق گل پسر نازشه وخیلی خیلی خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتنت...

قلباریای من دوست دارم مامانی به اندازه همه ی ستاره های اسمونقلب

راستی میدونی که مامان عاشق پیشی کوچولو های خوشکله....ببین اینا چقدر نازن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
21 شهریور 90 23:02
سلام خیلی مواظب خودت باشی ها به خودت خیلی سخت نگیر حالا یه مدت خونه به هم ریخته باشه هیچ اشکالی نداره عزیزم راستی من خیلی از گربه می ترسم


مرسی عزیزم.واقعا بعضی وقتا هیچی بهتر از دلداریه دوستای خوبی مثل شما نیست.ولی اخیییییی پیشی ها که خیلی نازن...D:
مامان پارسا جون
22 شهریور 90 15:38
سلام عزیزم نگران نباش ایشاا... که کوچولوت سر موقعه به دنیا میاد.
مرسی که اومدی پیشمون.


خیلی ممنون ایشالله با دعای شما دوستان.
مامان طلا
22 شهریور 90 18:19
نترس عزیزم نی نی ها الان باهوشن و میدونن کی بیان تا پدر و مادر ها خوشحال بشن . خیلی برای کارای خونه هم به خودت فشار نیار چون کار خونه تمومی نداره سعی کن از فکرش بیای بیرون چشم به هم بزنی درست شده


مرسی عزیزم.مثل همیشه به من لطف داری....چشم حتما سعی خودمو میکنم...

مامان آترینا
23 شهریور 90 6:23
سلام مامانی خوبی ببخشید دیر بهت سر زدم آخه مسافرتیم حال پسر گلمونم که خوبه. مامانی خیلی مراقب خودت باش خودت رو خسته نکن فقط پیاده روی رو فراموش نکن اینم تقدیم به شما


مامی مائده
25 شهریور 90 13:26
نگران نباش این روزام میگذره و می بینی که همه کارا انجام شده