آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

28 بهمن 91

1391/11/29 12:00
نویسنده : مامان و بابا
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شوکولات کره ای مامانقلب

مبارکت باشه پسرم دندونای نیشت هم بالاخره سر زدن مژه...الهی قربون دندونات برم...همشون کوچولو و موشموشکین...فقط دیگه مثل اولا سفید سفید نیستن...به خاطر قطره آهن و ...نمیدونم کی بتونی مسواک بزنی خودت.چون من و که اصلا نمیزاری دست به دندونات بزنم...

عزیزم این روزا مشغول تدارک جشن عروسی خاله آتنا هستیم...خرید و تالار و مزون و ارایشگاه...هر جا هم که میریم ماشالله به شیطونیات...واقعا حواس همه رو متوجه خودت میکنی و همه میان و لپت و میکشن و بوست میکنن...راستی گفتم لپ ...لپات و نشون میدی و میکشیشون ...دندوناتم که گفتم به هم میزنی و نشونشون میدی...خیلی دوست داشتنی تر میشی ...بغل

از بس هر وقت شیر خواستی گفتم به مامان بوس بده تا شی شی بدم شرطی شدی و هر چیزی که میخوای قبلش بوس میدی...فدای بوسای عسلیت مامانیماچ ...همچنان با دهن باز بوس میدی ...خوشمزه

فقط مامانی یه لطفی بکن کمتر جیغ بزنخیال باطل ...پرده گوش من و بابا یی همین روزاست که پاره بشه...خییییییییییییلی جیغ جیغو شدی عزیزم ...البته یک کم هم لجباز و مستقل...مثلا اصلا دیگه نمیزاری بهت اب بدیم و فقط باید خودت لیوان و دست بگیری و هم خودت بخوری و هم گلای قالی...بعضی وقتا به تنها گلدون خونمون هم که به خاطر تنه ی کلفت و ارتفاع زیادش از دست تو جون سالم به در برده اب مرحمت میکنین...واقعا که دست گلت درد نکنه...گریه

آریای من واقعا که تو همه ی زندگی من هستی و من با وجود تو وقتی که بابا خونه نیست اصلا احساس تنهایی نمیکنم ...هر ثانیه با تو بودن یه لحظه ناب تو زندگیمه که میدونم هیچ وقت دیگه تکرار نمیشه...با دیدن بزرگ شدنت و توانمندی های جدیدت هر روز اشک شادی توی چشمام میشینه ...اینو همیشه بدون تحت هر شرایطی دوست دارم خییلی زیاد...نفسم ...عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان طلا
30 بهمن 91 16:22
عزیزم همینجوری پیش بری و به گلهای قالی آب بدی دیگه لازم نیست مامانت فرش هاشو واسه عید بشوره . قربونت هر دفعه یه کم تاید هم بریز


واقعا چه پیشنهاد خوبی...مرسی دوست عزیزم
مامان کیان
1 اسفند 91 0:36
پس عکس عسلم کووووووو


چشششششششششم
مامان آویسا
9 اسفند 91 12:14
مبارک باشه دندونای خوشگلت
مبارک باشه عروسی خاله جونت هم چنین
من هم می خوام لپای خوشگلو بکشم
مامانی جیغ جیغ نمی کنه که فقط صداشو صاف می کنه


مرسی دوست مهربونم...شاااااااااااااید
مامان آترینا
9 اسفند 91 20:26
ای جانم خاله خیلی دوست دارم
مامانه کیانا
10 اسفند 91 15:37
یک سلام چاق و چله به آریای نازو توپولی خاله مامان و بابای مهربونش...قربون اون بوسات بشم خاله که کلا سعی میکنی بزقی توی دهنت حروم نشه و همه شو نثار آدم میکنی دلمون واقعا تنگ شده...عروسی و دندونات هم مبارک باشه. مهم نیس دندونای نازش سیاه بشه قطره مهمتره ولی متاسفانه بامسواک هم پاک نمیشه کیانا با شربت خارجی بازهم سیاه شد الان هم یک سالی میشه که دندوناشو مرتب مسواک میزنه اما اصلا فرقی نکرده خوبیش اینکه دندونا میافتن.. بوس بوس آبدار بهاون جوجوی ناز و بامزه