آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

اندر احوالات این روزای ما

1393/4/16 2:13
نویسنده : مامان و بابا
863 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من

یه چند وقتیه خیلی گرفتاریم . مامان که میره سر کار و من هم شدم سرویس   شما

مامان صبح 7.30 میره تا 3  ( خیلی دیر میاد همین روزاست قفل خونرو عوض کنم نزدیکه خون و خونریزی بشه )

منم  8.30 شما رو بیدار میکنم و میبرمتون  خونه مامانی منیژه ( مامان مامانت )

تا ظهر ساعت  2 که باز میام دنبالت .  صبح که با گریه میبرمت ظهر هم که میخوای از بالای  پله ها حرکت انتحاری کنی  خودتو بندازی بغل من .  یه چند روزی بردیمت مهد نزدیک بود هممون افسردگی بگیریم  اینقدر بهت سخت میگذشت که یه سره تو خودت بودی مامانی همم همیشه التماس میکرد بیارینش پیش خودم ولی مخالف سرسخت من بودم چون میدونستم گل پسر لوس  میشه در حد تیم ملی . از لوسی که بگذریم به قول مامانت  اگه  جلوی مامانیتو نمیگرفت و خوراکی دادن به عناوین مختلف ( صبحانه . دسر . میان وعده . قبل از وعده . یه کمی  بین وعده . نهار . بازم دسر  . وعده قبل از خواب .  نصف خربزه یا طالبی هر کدوم در دسترس بود )  ادامه پیدا میکرد یه توپ قل قلی تحویل میگرفتیم  که مامان قاطعانه اعتراض کرد و امروز که رفتم بیارمت به مامانی گفتم نهار خورده گفت نه بچم از صبح که آوردینش یه شیر کاکائو خورده یه کم عدسی از  سحر بوده  الانم گشنش بود دلم نیومد یه نصفه طالبی قاچ کردم  نوش جان کرد .

خسته نباشین مامان جان ( به قول باجناق عزیز )

عاشق این حرف زدن باجناق عزیزم  هستم و از همینجا ارادت  خالصانه خودمو نثارش میکنم دروغگو

یه جک خنده دار هم  میگه که آدم به اوج روابط عاشقانه باجناقها پی میبره . میگه میدونی چرا چند تا باجناق که توی یه باغ بودن و گرگ بهشون حمله کرد نتونستن جون سالم در ببرن چون هیچکدومشون به  هم کمک نکردن . ها  ها هاااا        دلم درد گرفت .

 بالاخره همینجوری داریم میبریمو   میاریم تا خدا چی بخواد . مامان حسابی سرش شلوغه از  یه طرف تا 3 که شرکته بعدشم که عصری که پا میشه به  افطاریو و بعدشم سحریو  آخر شبم میشیینه کارای شرکتای دیگرو انجام میده خلاصه الان که فهمید نشستم چند خطی بنویسم  گفت از دوستای محترم معذرت خواهی کنم که نمیتونه تا آخر برج که کاراش تموم میشه بهشون سر بزنه ولی یواشکی از احوالاتت همتون   با خبره و شما بخونین مخفیانه از شرکت یه نیگاهی میندازه .الانم  یه نیگاهی بهم کرد فکر کنم حساباش کم آورده داره دنبال مقصر میگرده  جا داشت که مثال معروفمو  اینجا  بهش بگم که آرزو کی  ( چه کسی )تو کاسه ماست  خورده ؟

 این مثال برمیگرده به قدیم که مثل ما نبودیم یه سطل ماست 3 کیلوی رو سه نفر آدم در یک وعده غذایی میل کنن   کار برد داشته  . ملت اون زمان خیلی  صرفه جویی میکردن وبا قطره چکون ماست میخوردن بعضی وقتا هم  ماستو تذریق میکردن که تاثیرش بیشتر باشه و مصرفش کمتر  این خیلی کاره بدی بوده که کسی توی کاسه ماست بخوره واسه همینه  توو ایالت ما این مثال معروفه .

 

 

خب پسرم اول خرداد یعنی از 12  رفتیم شمال  با مامانی و عمه جون و پارسا دریا

و  به قول تو عمو رژا  ( عمو رضا  شوهر عمته )

 یه 5 روزی بودیم و  حسابی به ههمون خوش گذشت به خصوص به تو که دیگه مونده بود نجان غریق بشی و از همه مهمتر چند تا حامی داشتی که  اجازه نمیدادن بالا تر از گل بهت بگیم خدار شکر  به سلامتی رفتیمو برگشتیم  عکساشش بمونه واسه مامانت که تو گوشیشه و هنووز نریخته رو سیستم .

اینجوریا دیگه .

 

 سرت سلامت  و دلت خوش نازنین

 

دست حق پشت و پناهت

علیرضا

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان کیان
23 تیر 93 14:12
آفرین به این مامان اکتیوآرزو جون ایشالا موفق باشی